Cerita Sex

IKUT SHIFT

Dah sebulan Nor jadi pengawal keselamatan di sebuah kilang di Hulu Kelang. Sebelum itu dia jadi jaga di sebuah sekolah di bandar kelahirannya di Kuantan. Oleh kerana gaji di Kuantan agak kecil maka dia berhijrah ke Kuala Lumpur kerana gaji sebaga jaga di KL sekitar RM1,500.

Bila dia baca iklan dalam Harian Metro bahawa pengawal keselamatan diperlukan di Hulu Klang, dia terus hubungi Ignatius. Dia tertarik dengan iklan itu kerana asrama dan pengangkutan disediakan. Ini bermakna bagi janda sepertinya tidak perlu menyewa bilik dan menaiki bas ke tempat kerja.

Terkejut bila dia terpaksa duduk serumah dengan pengawal keselamatan lelaki yang lain di sebuah kondo tiga bilik. Hanya dia seorang jaga perempuan di situ. Maka bilik hujung diberi kepada Nor manakala dua bilik lagi ada dua orang pengawal keselamatan lelaki Bangla sebilik.

Oleh kerana Nor seorang perempuan, maka dia dibenarkan bekerja sebelah pagi sahaja dari jam 8 pagi hingga 4 petang. Manakala jaga lelaki bekerja mengikut shift petang (4 ptg -1 2 malam) dan shift malam (12 malam-8 pagi).

Oleh kerana Nor seorang perempuan, mereka berpakat untuk mengupah Nor memasak. Manakala jaga lelaki bergilir ke pasar beli lauk untuk dimasak oleh Nor. Balik dari kerja jam 4 petang, Nor masak untuk empat jaga lelaki. Dua jaga lelaki bekerja shift petang, maka tinggallah dua jaga lelaki di rumah yang akan masuk bekerja pada jam 12 malam.

Oleh kerana sudah sebulan mereka duduk serumah, mereka sudah mesra. Jaga Bangla yang lebih muda dari Nor tidak kesah bergurau senda dengannya. Lagi pun umur Nor sudah 40 tahun dia anggap Bangla empat orang ini sebagai adiknya.

Seperti biasa balik kerja jam 4 petang, Nor mandi terlebih dahulu. Keluar mandi berkemban dengan tuala dia pun masak di dapur. Samad yang bangun tidur selepas balik kerja jam 8 pagi tadi terus ke bilik air untuk mandi. Samad pun pakai tuala juga. Selesai mandi Samad nampak Nor sedang berkemban dengan tuala masak di dapur. Samad yang geram dengan tubuh Nor terus memeluk Nor dari belakang. Terkejut Nor.

Nor mendiamkan diri. Dia biarkan Samad mencium tengkuknya. Samad terus memalingkan muka Nor dan dia mencium bibir Nor. Nor membalas ciuman Samad. Samad tak sabar terus menghisap tetek kiri dan tetek kanan Nor. Kote Samad sudah keras. Samad suruh Nor menghisap kotenya. Oleh kerana Samad terlalu geram dia suruh Nor menunggeng di dapur itu dan Samad pun masukkan kotenya ke dalam cipap Nor yang sudah basah tu. Nor mengerang kesedapan dapat merasa kote besar Bangla muda itu. Sejak bercerai dua tahun lalu inilah kali pertama cipapnya merasa kote.

Samad tak tahan dan terus memancutkan air maninya dalam cipap Nor. Nor capai orgasme juga sewaktu menunggeng itu. Selepas mereka main, Samad masuk ke bilik air untuk mandi sekali lagi manakala Nor terus memasak. Perlakuan Samad doggy Nor di dapur itu dilihat roomatenya, Malik. Malik stim melihat Samad menutuh Nor.

Selepas mereka bertiga makan, Nor masuk ke biliknya untuk berehat. Ketika itu Malik masuk ke bilik Nor berbual dengan Nor. Malik kata hebat tayangan live itu.

“You pun nak juga ke?” tanya Nor.
“Naklah,” jawab Malik. Maka mereka pun berkucupan dalam bilik itu. Kote Malik lebih besar dari kote Samad. Nor duduk di atas kote yang tegang itu dan Nor capai lagi orgasme. Malik puas hati dengan layanan Nor. Maka Malik keluar dari bilik itu mendapatkan Samad yang sedang menonton tv di ruamh tamu.

“Macam mana best?” tanya Samad.
“Sedap,” kata Malik.

Jam 11.30 Samad dan Malik pergi kerja kerana mereka masuk shift jam 12 malam. Jam 12.30 malam sampai Ali dan Sumi di rumah. Mereka pun makan nasi yang sudah dimasak Nor siang tadi. Selepas mandi, Ali buka pintu bilik Nor nampak Nor sedang nyenyak tidur. Maka Ali membaringkan tubuhnya di sebelah Nor. Dia peluk Nor. Bila Nor terasa tubuhnya dipeluk dia balas pelukan itu. Maka mereka pun melayarkan bahtera di malam sepi itu.

Sejam kemudian, Ali masuk tidur, giliran Sumi pula menutuh Nor. Sejak hari itu Nor disetubuhi keempat-empat housematenya bergilir-gilir. Sedap Nor dapat merasa empat batang Bangla yang masih muda. Tidak seperti batang suaminya yang lembik.Nor rasa seronok kerana bersuami empat. Samad, malik, Ali dan Sumi dapat merasa cipap Nor bergilir-gilir. Nor rasa lubang cipapnya semakin besar gara-gara tusukan kote yang besar dan panjang.

Related Post