Pagi itu aku ada janji untuk menjaga rumah tanteku. Oh ya, tanteku ini orangnya cantik dengan wajah seperti artis sinetron, namanya Ninik. Tinggi badan 168, payudara 34, dan tubuh yang langsing. Sejak kembali dari Malang, aku sering main ke rumahnya. Hal ini aku lakukan atas...

Aku, Haryanto (nama samaran), dipanggil singkat Yanto. Setelah kerja 2 tahun lebih, aku dipindahtugaskan ke kota B ini, tidak seramai kota besar asalku, tapi cukup nyaman. Aku dipinjamkan rumah kakak perempuanku yg bertugas mendampingi suaminya di luar negeri. Sekaligus menjaga dan merawat rumahnya, ditemani seorang...

Aku masih ingat pada waktu itu, aku mengantarkan adik iparku mengikuti test di sebuah perusahaan di Surabaya. Pada saat adik iparku sebut saja Novi memasuki ruangan test di perusahaan tersebut, aku dengan setia menunggu di ruang lobi perusahaan tersebut. Satu setengah jam sudah aku menunggu...

Saya adalah Adri seorang pria yang sudah berkeluarga dengan seorang istri dan dua orang anak yang lucu-lucu,dan cerita berikut adalah pengalaman seks saya bersama ipar saya yang bernama Milky (bukan nama sebenarnya). Saya termasuk yang mempunyai nafsu besar dan cepat terangsang melihat cewek-cewek cantik dan seksi...

Kejadian terkait terjadi karena saya serta pacar saya, Anna, pergi berkaraoke baik beramai-ramai sama teman-teman kami maupun hanya kami berdua. Suatu hari saya diberitahu dari teman saya bahwa ada sebuah tempat karaoke diKelapa Gading yg memutarkan lagu-lagu karaoke dengan gambar-gambar wanita telanjang. Karna penasaran juga...

Sbg cerita dulu bini aku ditutuh doktor singh, lepas peristiwa itu, aku dah tak ada nafsu nak main dgn bini aku lagi, hampir 2 tahun bini aku aku tak tutuh pantat dia, cipak dia tembam dan gebu terbiar ditumbuhi bulu cipah tanpa diusik oleh aku....

Pengalaman pertama aku bersetubuh pada umur 16 tahun. Pada umur tersebut aku selalu stim dan seluar dalam aku selalu basah kerana syok terbayang pelir lelaki macam cendawan.Aku selalu baca buku sex iaitu dipinjam dari kawan dan dibeli.Selain dari itu,aku nonton blue film bila ayah dan ibu tiada dirumah-urusan perniagaan.Bila dah...

Bila aku mengingatkan kembali apa yang telah berlaku pada diriku aku menjadi tidak keruan. Badanku, perasaanku semuanya menjadi resah. Kenangan dulu mengusik jiwaku. Peristiwa yang kualami setahun lalu seperti kelmarin saja berlakunya. Tiba-tiba aku merasa kegelian di seluruh tubuhku terutama di bahagian kemaluanku.Tetekku mula mengeras dan...

Kira2 jam 3 sore, sedang enak2 nya baca koran di ruang tamu rumah mertuaku sambil minum kopi, Si Ami ( anaknya adik ibu mertuaku yang masih duduk di kelas 1 SMU dan adiknya Asih ) datang menghampiriku lalu duduk di kursi sebelahku dengan wajah yang...

Nama aku Norazlina..tapi kengkawan panggil aku Lin..ader yg panggil aku Ina..ader gak yg panggil Nor dn kengkawan yg nakal panggil aku Kak Pah kerana dorang kater aku ni bercakap kalut dn laju sket.. Bercakap tentang sex ni..aku ni termasuk dalam golongan orang yg hardcore sebab...

Takbir raya berkumandang di speaker Hifi Sony milik Kak Ros. Wanita yang berusia 35 tahun itu mengeluh sayu. Apa tidaknya, orang lain terutama jiran-jiran sekelilingnya pasti sedang bergembira beraya di kampong masing-masing tetapi Kak Ros terpaksa beraya di rumahnya di tingkat 5 Flat Seri Kuantan,Kuala...

Sore itu, waktu masih menunjukkan pukul 15: 00, sementara itu cuaca di luar sudah terlihat agak mendung. Entah keberapa kalinya Anita menengok ke arah jam dinding, atau ke lengan kirinya yang terbalut jam tangan emas merk terkenal. Hari itu Anita mengenakan stelan blazer berwarna hitam, di...

Terbenamlah wajah Mbak Yuyun diantara alat kewanitaan Anita yang ditumbuhi bulu rambut halus yang lebat, terpangkas rapi dan beraroma lembut. Digoyangkannya oleh Anita, pinggul dan jambakan pada rambut Mbak Yuyun, diikuti teriakan kecil dari bibirnya yang seksi. Mbak Yuyun pun tak mau kalah, ia menjilati semua...

Anto pun semakin tak kuat menahan sesuatu yang ingin segera meledak dari dalam kontolnya tetapi ia belum ingin mengakhiri permainan itu Anita terus meracau tak jelas, menjepit kontol Anto dengan sekuat tenaga. Di paksanya agar tak segera mencapai orgasme, sampai akhirnya ia tak kuat lagi...