Hazriana Othman. Begitulah nama yang suatu masa sentiasa menjadi sebutan. Seorang ibu beranak satu, namun kalau tidak dikenali, tak ramai yang akan mengatakan dia seorang ibu. Bentuk badan yang masih bergetah, kulit putih melepak, sentiasa menjadi impian indah buat kebanyakan jejaka di syarikat tempat aku...

Di kantin tengah hari itu aku berjumpa Lucy. Lucy kawan kuliahku semasa kami sama-sama belajar di IPTA. Aku kenal baik dengan Lucy Wong kerana hobi kami yang sama iaitu bermain badminton. Aku dan Lucy adalah wakil kolej kediaman kami dalam acara sukan antara kolej kediaman di...

Aku adalah seorang ibu kepada tiga orang anak, ketiga-tiga anakku adalah lelaki iaitu Izra berumur 15 tahun, Izani berumur 13 tahun dan yang bongsu bernama Izie berumur 11 tahun. Namaku Yusna berumur 34 tahun, bekerja di sebuah bank sebagai akauntan dan suamiku Hamzah berumur 39 tahun bekerja...

Pagi-pagi lagi aku dah bersiap untuk pergi ke pekan. Tujuan aku untuk pergi memasukkan check yang diberi oleh ayahku ke dalam bank dan pergi ke salun rambut untuk cuci danlayer rambut. Walaupun aku bertudung, tetapi kecantikan rambut mesti aku jaga. Selepasmenyemburkan perfume ke badan, sekali lagi...

Kejadian ini berlaku sewaktu aku masih berkerja di sebuah syarikat pembinaan di tengah kotaraya. aku sebagai supervisor projek tentulah dibawahku terdapat beberapa orang staf dan salah seorangnyaialah Anisah ni pekerja bawahan ku, telah bersuami dan mempunyai 2 orang anak yg masih kecil.dia sendiribaru berumur 25 tahun. Suaminya seorang guru,...

Berikut cerita ngseks tentang cewek tudung susu montok berjilbab. Perkenalkan aku Ruden (Nama Samaran) Sebut saja begitu. Aku saat ini berumur 19 tahun. Kejadian ini terjadi sekitar aku berumur 17 tahun. Asnah saat itu baru berumur 16 tahun. Asnah sekolah di salah satu sekolah Muhammadiyah...

Perkenalkan nama ku Andy. Aku pernah bekerja di salah satu swalayan terkemuka di kota M selama lbh kurang 7 taon. Awal-nya penempatan aku hanya di bag receiving barang. Dari sana kemudian beranjak ke posisi yg lbh lumayan…. nach,1/2 taon di receiving,aku dipindahkan ke lapangan,dlm arti...

Aku bingung melihat ranjang tersebut karena panjang ranjang tersebut tidak sepanjang ranjang-ranjang yang biasa ada ditempat-tempat praktek dokter, panjang ranjang ini hanya sampai sebatas pantatnya saja, sehingga kedua kakinya terjuntai kebawah, Akupun melihat adanya keanehan dengan ranjang ini, dimana disamping kiri dan kanan kedua kakinya...

Ini adalah sebuah kisah seks dan pengalaman pertama seorang perempuan melakukan onani atau masturbasi sebelumnya akhirnya ia ketagihan seks. Bagaimana kisah erotisnya, silahkan simak selengkapnya berikut ini! Sebelum aku mengisahkan tentang pengalaman pertamaku bermain sex dengan pasangan, ada baiknya aku ceritakan dulu pengalaman pertamaku bermain sex solo...

Akhirnya selesai juga UAS yang ngebetein..”, ujar Riri merasa lega sekali, ujian akhir semester genapnya selesai di laluinya. “oh iya, Ri..kita liburan kemana nih, kan kalo semester genap gini…liburnya lama banget n’ bikin bete…”. “bentar, kita omongin sekalian ama Lina n’ Intan..”. Riri dan Monica...

Ceritanya berlaku bila aku telah dipostingkan pada tahun lepas ke sebuah sekolah rendah di semenanjung. Aku sebagai guru muda yang belum berbini tentulah menjadi perhatian juga kan. Mula-mula masuk sekolah, aku takde la apa sangat, biasa je. Cumanya aku selalu try-try ngorat cikgu-cikgu cun kat sekolah...

Cerita bermain seks dengan bibi bibi bertoket besar memek sempit ML dengan ibu butuh kehangatan bersetubuh kontol gede. Aku baru saja naik kelas 2 SMU. Aku adalah anak semata wayang orangtuaku. Ayahku, Gito, 40 tahun, seorang pegawai swasta, dengan posisi sudah mapan, ibuku, Santi, 36 tahun,...

Met sore nama gue rejoz,, itu nama panggilan gue,, gue mau berbagi cerita ketika gue bercinta sama temen sma gue. Dia namanya neti,, dulu kita sempet satu sma disalah satu kota besar di jawa barat (********) oh iya dia berumur 23 taun sedangkan gue 22...